پیامک اینترنتی

یک پنل با تمامی امکانات


پنل آسانک، سامانه ای تحت وب (پنل) برای ارسال و دریافت پیامک/اس ام اس از طریق اینترنت، با شماره تلفن ثابت و پیش شماره ۰۲۱و ۰۲٦ میباشد. شما میتوانید پس از ثبت نام در آسانک و فعال کردن شماره تلفن ثابت خود بر روی آن، از طریق این سایت با شماره تلفن ثابت خود، به صورت انبوه، پیامک / اس ام اس، ارسال و یا دریافت نمائید؛ فعالسازی این سرویس و کاربری آن، هیچ ارتباطی به خط تلفن ثابت شما نداشته و در زمان استفاده از پنل، آن را اشغال نمی نماید.

مزایای آسانک نسبت به سایر پنل ها:

  • ارسال و دریافت پیامک/اس ام اس از طریق اینترنت و با شماره تلفن ثابت شما؛ یکی شدن شماره تماس با شناسه پیامکی
  • هویت دار بودن پیامک های ارسالی با شماره تلفن ثابتی که متعلق به خود شماست در مقایسه با پیامک هایی که با شماره های مجازی۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ ارسال می شوند
  • ارزانترین خدمات ارسال و دریافت پیامک با شماره تلفن ثابت
  • اولین و تنها مجری مخابرات تهران در زمینه فعالسازی سرویس پیامک اینترنتی شماره تلفن ثابت و سایر سرویسهای ارزش افزوده قابل ارائه بر روی شماره تلفن ثابت
  • اعطای نمایندگی های مجاز متعدد در سراسر کشور
  • سرعت بالای ارسال و دریافت
  • فعالسازی سریع و بدون واسطه سرویس
  • ظاهر گرافیکی زیبا، آسان و کاربرپسند
  • امکان فعالسازی و مدیریت چند خط به صورت همزمان روی یک پنل
  • تعرفه یکسان برای ارسال پیامک های فارسی و لاتین
  • فعالسازی رایگان سرویس برای کاربران عادی
  • فعالسازی سرویس با پیش شماره ۰۲۱و ۰۲٦ برای مشترکین تلفن ثابت در تهران و کرج و پیش شماره ۰۲۱۰۰۰ و ۰۲٦۰۰۰ برای برای متقاضیان شهرستانی(***٩٨۲۱۰۰۰)

 

مزایای ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت:

  • ارسال پیامک با شماره ثابت حقیقی شما به جای شماره های مجازی۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰
  • عدم نیاز به نوشتن شماره تماس شما در متن پیامک و صرفه جویی در تعداد کاراکترها
  • بهبود مشتری مداری از طریق ارسال شماره تماس به مخاطبین
  • امکان برقراری تماس (call) و یا پاسخ پیامکی(reply) توسط دریافت کننده پیام با شماره تلفن ثابت شما پس از ارسال پیامک

و مهمتر از همه اینکه:

از آنجائیکه امروزه حجم ارسال پیامک ها/اس ام اس های تبلیغاتی با شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ بسیار زیاد شده است، دریافت کننده پیام معمولا به محض رویت پیامک با چنین شماره هایی بدون خواندن محتوا، پیامک مذکور را پاک می نماید. در صورتیکه ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت، بر اعتبار شما نزد مخاطب می افزاید و منجر به توجه بیشتر دریافت کننده پیام به محتوای آن می شود.

راهنمای فعال سازی

راهنمای فعال سازی 

فعالسازی پنل آسانک، امریست بسیار ساده و سریع. شما می توانید تنها با چند کلیک و ارسال مدارک خود، در صورت صحت ثبت نام و مدارک ارسالی، یک حساب کاربری فعال برای خود در آسانک داشته باشید.

فعالسازی پنل آسانک

1. ثبت نام در سایت آسانک و ایجاد حساب کاربری


2. تعیین نوع کاربری : عادی یا اعتباری
3. تکمیل فرم درخواست فعالسازی شماره

4. ارسال فرم تکمیل شده به همراه مدارک موردنظر به:ایمیل : از این آدرس ایمیل در مقابل روبوت های اسپمر محافظت می شود. جهت مشاهده آن باید جاوااسکریپت فعال باشد. و یا فکس: 64063150
5. اخذ تائیدیه دریافت مدارک از کارشناسان آسانک

6. ورود به اکانت کاربری ایجاد شده در سایت آسانک



7. مراجعه  منو"شماره های من" وانتخاب  تب "ثبت شماره" از داخل پنل آسانک
8. انتخاب نوع شماره مورد نظر و ثبت درخواست
مثال: شماره متناظر 8 رقمی: 02164063188 -02664063188
***راهنمای نوع شماره های درخواست***



9. چک کردن شماره درخواستی توسط کارشناسان فروش آسانک و احراز هویت شماره ثبت شده 


10. در صورت صحت مدارک ارسالی نمایش فاکتور پرداخت در تب "فاکتور های پرداخت نشده" از  منو "فاکتور ها" و فعال سازی شماره پس از پرداخت فاکتور

  •   در صورت عدم ارسال اصل فرم تکمیل شده "درخواست فعالسازی شماره" حداکثر تا یک هفته حساب کاربری مسدود خواهد شد، در صورتیکه درخواست شما فعالسازی سرویس در قالب کاربری عادی باشد، پنل شما بلافاصله پس از دریافت مدارک، فعال شده و در صورتیکه درخواست شما برای فعالسازی سرویس در قالب کاربری اعتباری باشد، با توجه به شماره و تعداد اعتبار پیامکی درخواستی، یک پیش فاکتور از آسانک دریافت می کنید که به محض پرداخت، پنل برای شما فعال خواهد شد.

مدارک مورد نیاز:

برای متقاضیان حقیقی: کپی کارت ملی + آخرین قبض تلفنی که قصد فعالسازی آنرا دارید.

برای متقاضیان حقوقی: کپی آگهی تاسیس و آخرین روزنامه رسمی شرکت، کپی شناسنامه یا کارت ملی نماینده شرکت، معرفی رسمی نماینده شرکت به آسانک

در صورتیکه خط تلفن در اجاره متقاضی باشد (متقاضی سرویس، مالک خط تلفن نباشد)، ارائه کپی اجاره نامه ای که دارای کد رهگیری است نیز الزامیست.

 

فعالسازی از طریق مخابرات

در صورتیکه ارسال اصل مدارک به آسانک برای شما مقدور نمی باشد، می توانید بدون نیاز به ثبت نام در سایت آسانک، فقط با مراجعه به مرکز مخابرات منطقه خود و ارائه اصل مدارک به آنها، سرویس ارسال پیامک با شماره ثابت خود را فعال نمایید.

توجه: لطفاً در نظر داشته باشید که در صورت فعالسازی سرویس از طریق دفاتر مخابرات، مراحل فعالسازی ممکن است کمی کندتر صورت گیرد.

امکانات


پنل پیامک اینترنتی آسانک، امکانات و ویژگی متنوع و متمایزی دارد و کاربران خود را در بهبود مشتری مداری و خدمت رسانی، یاری می نماید. این امکانات به صورت خلاصه عبارتند از:

  • شیوه های گوناگون ارسال پیامک (تکی، پشرفته، زمان دار، اصناف و مناطق)
  • گزارشگیری بهنگام(online) از پیامک های ارسالی و دریافتی
  • جستجو در صندوق ارسالی و دریافتی و امکان تهیه خروجی از آن
  • ورود مخاطبین جدید به دفترچه تلفن و گروه بندی آنها
  • خروجی مخاطبین موجود در دفترچه تلفن
  • پشتیبانی سریع آنلاین از طریق تیکت
  • خرید پیامک/اس ام اس به صورت آنلاین
  • سرویس های متمایز و رایگان ویژه آسانک (وب سرویس آسانک، ایمیل به پیامک(email2sms) و پیامک به ایمیل(sms2email)، پاسخگوی خودکار پیامکی(Autoreply))


شیوه های گوناگون ارسال پیامک


ارسال پیامک ساده

ارسال پیشرفته : بارگذاری فایل حاوی شماره های مقصد در قالب فایل متن.txt برای ارسال انبوه پیامک / اس ام اس
ارسال نظیر به نظیر: ارسال متن های مختلف به مخاطبین مختلف در زمان های گوناگون تنها از طریق بارگذاری فایل اکسل(.xls)
ارسال منطقه ای: ارسال به مناطق مختلف تهران به تفکیک کدپستی و ناحیه
ارسال حومه: ارسال پیامک به حومه تهران و استان البرز
ارسال اصناف: ارسال پیامک به مخاطبین به تفکیک زمینه شغلی آنها
ارسال به ایرانسل: ارسال پیامک به تفکیک مناطق، پیش شماره ها و جنسیت به دارندگان خطوط ایرانسل
ارسال در آینده: ارسال زمانبندی شده برای انجام ارسال ها در زمان معینی در آینده ( قابل استفاده در ارسال های ساده، پیشرفته و نظیر به نظیر)

گزارشگیری بهنگام (online) از پیامک های ارسالی و دریافتی
امکان تهیه گزارش از وضعیت پیامک های ارسالی و دریافتی به صورت نمودارهای گرافیکی
جستجو در صندوق ارسالی و دریافتی و تهیه خروجی از آن
امکان جستجو در پیامهای ارسالی و دریافتی بر اساس زمان دریافت / ارسال، شماره گیرنده/ فرستنده و متن پیام؛ همچنین امکان دانلود نتایج جستجو در قالب فایل اکسل
ورود مخاطبین جدید به دفترچه تلفن
افزودن لیست مخاطبین موجود در یاهو (Yahoo) و جیمیل (gmail) به دفترچه تلفن آسانک از طریق بارگذاری فایل اکسل(.xls)
خروجی مخاطبین موجود در دفترچه تلفن
تهیه فایل خروجی از مخاطبین موجود در دفترچه تلفن آسانک در قالب فایل اکسل (.xls)
پشتیبانی سریع آنلاین از طریق تیکت
امکان پرسش و پاسخ از طریق ارسال و دریافت تیکت (مراجعه به منوی پشتیبانی وثبت سوال جدید) به منظور افزایش سرعت و دقت در پاسخگویی
خرید پیامک به صورت آنلاین
امکان خرید پیامک و شارژ پنل به صورت اینترنتی از طریق درگاه بانک ملت

سرویس های متمایز و رایگان ویژه آسانک

  • سرویس پاسخگوی خودکار: امکان پاسخگویی سریع و خودکار پیامکی به پیامک های دریافتی از سوی مشتریان در هر ساعت از شبانه روز
  • سرویس پیامک به ایمیل و ایمیل به پیامک: امکان دریافت یک نسخه از پیامک ها/اس ام اس ام های دریافتی بر روی آدرس ایمیل مشخص و نیز امکان ارسال پیامک از طریق آدرس ایمیل مشخص بدون نیاز به ورود به پنل آسانک
  • وب سرویس آسانک: امکان استفاده از خدمات پیامکی شماره تلفن ثابت بر روی نرم افزارها و پنل های شخصی توسط کاربران با استفاده از وب سرویس رایگان آسانک

انواع کاربری

امکانات و شرایط

کاربر عادی

کاربر اعتباری

 تعداد پیامک ارسالی 100 عدد در روز نامحدود (تا سقف تعداد پیامک خریداری شده) 
هزینه فعالسازی سرویس   رایگان  فعالسازی برای شماره های 8 رقمی : 50 هزار تومان
 هزینه هر پیامک 102 ریال  87 تا 110 ریال 
 نحوه پرداخت هزینه پیامک روی قبض تلفن ثابت  خرید اینترنتی در پنل آسانک 
 ارسال پیامک انبوه (اصناف و مناطق) ندارد   دارد 
 استفاده از وب سرویس رایگان آسانک ندارد  دارد 

تعرفه

آسانک تنها مجری انحصاری مخابرات در ارائه خدمات فعالسازی پیامک روی شماره تلفن ثابت است. بنابراین برای ارسال و دریافت پیامک بدون هیچ سرویس میانی با مخابرات در ارتباط بوده و به همین دلیل ارزانترین خدمات پیامک اینترنتی را روی شماره تلفن ثابت ارائه میدهد.
قبل از مطالعه تعرفه های آسانک به موارد زیر توجه داشته باشید.

  • هر پیامک فارسی 70 کاراکتر و هر پیامک انگلیسی 160 کاراکتر میباشد.
  • هزینه پیامک های انگلیسی معادل هزینه پیامک های فارسی میباشد.
  • برای دسترسی به جزئیات هزینه پیامک عدد "9" و یا هر کدام از عبارات “قیمت” و یا "price" را به 02164063188 پیامک نمایید. - دریافت پیامک رایگان می باشد.
  • هزینه ها در برخی اعیاد و مناسبت ها مشمول تخفیف میگردد.
  • همگی هزینه ها تا پایان سال 95 مشمول 9% مبلغ ارزش افزوده می باشد.



شماره متناظر:
شماره تلفن ثابتی که متعلق به شخص بوده و از طریق ارسال مدارک (قبض تلفن و کارت ملی صاحب خط) در حین فرآیند فعالسازی سرویس، مالکیت آن احراز میشود. لذا شماره ارسال پیامک برای این دسته از کاربران با پیش شماره 021 و 026 و بلافاصله شماره تلفن ثابت فرد پس از ان می باشد. به عنوان مثال 02164063188
شماره غیرمتناظر:
شماره هایی که مجازی بوده و متعلق به شخص خاصی نمیباشد. این شماره ها با پیش شماره ***021000 شروع شده و پس از 021000 شماره ای مطابق با درخواست متقاضی اختصاص می یابد. به عنوان مثال 02100011095

خدمات مبلغ
فعالسازی سرویس پیامک اینترنتی شماره تلفن ثابت در قالب کاربری عادی رایگان
فعالسازی سرویس پیامک اینترنتی شماره تلفن ثابت در قالب کاربری اعتباری، شماره های 8 رقمی 50 هزار تومان
فعالسازی سرویس پیامک اینترنتی شماره تلفن ثابت در قالب کاربری اعتباری، شماره های 5 و 4 رقمی  ۲۵۰ هزار و ۳۰۰ هزار تومان
فعالسازی سرویس پیامک اینترنتی در قالب کاربری اعتباری برای شماره  های غیرمتناظر   بسته به رند بودن ارقام و تعداد آنها از ۶۰ هزار تومان به بالا
تعرفه ارسال هر واحد پیامک برای کاربران عادی سرویس  (هر پیامک معادل دو پالس تلفن) در حال حاضر ۱۰،۲ تومان
تعرفه ارسال هر واحد پیامک برای کاربران اعتباری سرویس 

بسته به تعداد خریدهای پیشین، از ۸،۷ تا ۱۱ تومان

 اطلاعات بیشتر ارسال عدد 9 به 02164063188
قیمت
ريال
تعداد
113 پیامک تا 10 هزار
108 پیامک تا 30 هزار
106 پیامک تا 50 هزار
103 پیامک تا 100 هزار
98 پیامک تا 150 هزار
94 پیامک تا 300 هزار
93 پیامک تا 600 هزار
90 پیامک تا یک میلیون
مذاکره بالاتر از یک میلیون



نحوه خدماتی کردن خطوط

"لیست سیاه" همراه اول، آن دسته از مشترکینی هستند که اعلام نموده اند تمایلی به دریافت پیامکهایی که از بستر وب به گوشی (و نه گوشی به گوشی) ارسال می شوند، ندارند.

مشترکینی که شماره خود را در لیست سیاه قرار داده اند تنها از طریق شماره های ارسال بالکی که خدماتی شده اند، پیامک دریافت می کنند.
لذا آن دسته از کاربران حقوقی (درخواست کاربران حقیقی از سوی همراه اول پذیرفته نمی شود) که تمایل دارند شماره ارسال پیامک خود را خدماتی نمایند بایستی فرم "تعهدنامه تعریف شماره خدماتی" را دانلود و تکمیل نموده و اصل فرم را به همراه مدارک تکمیلی برای آسانک ارسال نمایند. کارشناسان آسانک مدارک مذکور را جهت بررسی به همراه اول ارسال می نمایند.
پس از انجام بررسی های لازم از سوی کارشناسان همراه اول، آن دسته از شماره هایی که واجد شرایط خدماتی شدن هستند در لیست شماره های خدماتی (لیست سفید) قرار می گیرند.

توجه به نکات زیر در مورد فرمت درخواست­ها الزامی­ است:

  1. درخواست­ها هر هفته یکشنبه­ ها دریافت می­گردد.
  2. تکمیل کلیه اطلاعات به صورت کامل و صحیح الزامی است. لطفا موارد زیر را هنگام پرنمودن فرم در نظر داشته باشید:
    • توضیح قسمت "دسته بندی پیامک ارسالی" در فرم تعهدنامه، باید کامل و واضح بوده و از به کاربردن عناوین کلی مانند اطلاع رسانی و ... اجتناب شود. برای مثال: اعلام کد پیگیری خرید، ارسال جزئیات خرید بلیط، ...
    • "نمونه پیامک های ارسالی" بایستی حتما در فرم ذکر شود. برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ..... میباشد.
    • برای هر شماره خدماتی درخواستی، باید لیست شماره های مخاطبینی که قرار است از آن شماره به آن ها پیامک ارسال شود، در قالب یک فایل اکسل به همراه تعهدنامه و سایر مدارک، اعلام گردد.(فقط شماره اعلام شود بدون نام و مشخصات)
      • تبصره 1) فهرست شماره مخاطبین باید به صورت ماهیانه پالایش شده و ارسال گردد.(مخاطبینی که از دریافت پیامک انصراف داده اند و یا دیگر از خدمات شرکت استفاده نمی کنند، بایستی از لیست حذف شده و مخاطبین جدید به لیست مذکور اضافه شوند). . 
      • تبصره 2) شماره های مربوط به تراکنش های بانکی نیازی به ارسال این لیست ندارند.
      • تبصره 3) لیست شماره ها فقط شامل: شماره های همراه اول بوده و به هیچ عنوان حاوی شماره های تکراری نباشد.
  3. در صورتی که کاربر به شماره هایی غیر از فهرست اعلام شده پیامک ارسال کند، شماره از لیست سفید خارج خواهد شد.
  4. علی رغم ارسال لیست مشترکین، در صورتیکه مشترکی از دریافت هرگونه پیام شکایت نموده و تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد، شماره از لیست سفید خارج شده و مسئولیت عواقب بعدی بر عهده مالک شماره خدماتی می باشد.
  5. صندوق های قرض الحسنه ، شرکت های بورس و ..... جهت درخواست شماره خدماتی نیازمند ارائه مجوز از بانک مرکزی هستند.
  6. در صورتی که کاربر به تعهدات خود در زمینه شماره های خدماتی عمل ننماید، شماره وی از لیست سفید خارج شده و امکان درخواست مجدد ندارد.

نکته : فرم "تعهد نامه تعریف شماره خدماتی" حتما در سر برگ شرکت پرینت گرفته شود.
نکته
: درخواست هایی که موارد فوق در آن ها رعایت نشده باشد مورد بررسی قرار نمی گیرد.
نکته : خواهشمندیم فایل شماره های مخاطبین را در قالب فایل Notepad (.txt) به ایمیل  از این آدرس ایمیل در مقابل روبوت های اسپمر محافظت می شود. جهت مشاهده آن باید جاوااسکریپت فعال باشد. ارسال نمائید.
نکته : نام فایل شماره مخاطبین و تصویر اسکن شده فرم به نام شماره تلفن ایجاد و ایمیل شود.
نکته : حتما باید اصل فرم "تعهد نامه تعریف شماره خدماتی" ارسال شود، جهت سهولت در تکمیل فرم خواهشمندیم "فرم نمونه" را ملاحظه فرمائید.
لازم به ذکر است که آسانک اطلاعاتی در قبال نحوه بررسی درخواست ها و یا زمان اعلام نتیجه بررسی آنها از سوی همراه اول ندارد.
شماره هایی که درخواست آن ها مورد تائید و موافقت همراه اول قرار گرفته است، به محض اعلام به آسانک، اطلاع رسانی خواهد شد و لزومی به پیگیری از سمت کاربر نیست.