تبلیغات اپلیکیشنی

امروزه ضریب نفوذ بالای اینترنت و همچنین افزایش تعداد کاربران تلفنهای هوشمند، تولید برنامه های متنوع و کاربردی و بازیهای قابل نصب بر روی گوشی های هوشمند را به یکی از حوزه های جذاب و درآمد زا تبدیل کرده است و تمامی افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند حتما با یکی از فروشگاه های مطرح داخلی و یا خارجی(App store)  از جمله کافه بازار، مایکت، ایران اپس، گوگل پلی و یا اپ استور اپل آشنایی دارند و برنامه های مورد نظر خود را از آنجا تهیه کرده و بر روی گوشی خود نصب می کنند.
با توجه به رشد چشمگیر تعداد برنامه های قابل نصب بر روی گوشی و در نتیجه افزایش تعداد کاربران برنامه ها، فرصت بسیار خوب و ویترین جدید و جذابی برای "آگهی دهندگان و متقاضیان تبلیغات هدفمند" ایجاد شده است تا از این طریق با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده و سرویس ها، محصولات و خدمات خود را روی برنامه های مذکور به آنها معرفی نمایند. به این شیوه نوین تبلیغات، "تبلیغات اپلیکیشینی  یا موبایلی" گفته می شود. به بیان دیگر تبلیغات اپلیکشنی روند جدیدی از تبلیغات دیجیتال است که از پلتفرم و زیرساخت برنامه‌‌های موبایل استفاده کرده و به معرفی محصولات و کسب و کارها می‌پردازد.

مزایای تبلیغات اپلیکیشینی


  • 1. ضریب نفوذ بسیار بالای گوشیهای هوشمند و نصب برنامه های متنوع بر روی آنها و در نتیجه ایجاد یک فضای بسیار مناسب و بکر تبلیغاتی برای نمایش آگهی ها و اطلاع رسانی ها

  • 2. پیشی گرفتن بیش از پیش مدت زمانی که مردم صرف کار با گوشیهای موبایل هوشمند خود میکنند در مقایسه با سایر رسانه های پر مخاطب از جمله تلوزیون

  • 3. جدید بودن این شیوه تبلیغاتی در مقایسه با سایر روشها

  • 4. هدفمندی تبلیغات و بالابردن اثربخشی و بازخورد آنها

  • 5. عدم وجود محدودیت زمانی و مکانی در  نمایش  تبلیغات




  • انواع تبلیغات اپلیکیشنی


    انواع تبلیغات اپلیکیشنی در آسانک عبارتند از:

      1. تبلیغات اپلیکیشنی بنری : به نمایش تبلیغ شما در قالب بنر و در  قسمتی از اپلیکیشن (بالا، پایین، گوشه- بسته به فضایی که نویسنده اپلیکیشن برای فضای نمایش تبلیغ در نظر گرفته است) در حین اجرای، برنامه گفته می شود.
      ابعاد تبلیغ بنری، تصویر gif با عرض 320 و ارتفاع 48 است. حجم فایل بایستی زیر K60 باشد.

      2. تبلیغات اپلیکیشنی اسپلش(Splash) : اسپلش ها تبلیغات بنری تمام صفحه ای هستند که هنگام خروج از برنامه به کاربر نمایش داده می شود. این نوع تبلیغ یکی از موثرترین شیوه های تبلیغاتی بر روی گوشیهای موبایل است. در آسانک این امکان وجود دارد که در تبلیغات اسپلش بتوان کلیک های روی اسپلش را هدفمند نمود و از وقوع کلیکهای تصادفی و یا جعلی روی هر نقطه دیگر تصویر، جلوگیری کرد.
      ابعاد تبلیغ اسپلش از تصویر عرض 960 و ارتفاع 1600 است. حجم فایل بایستی زیر K60 باشد.

      3. تبلیغات اپلیکیشنی لیست محصولات (App wall) : در این نوع تبلیغ، بنر تمام صفحه ای به کاربر برنامه نمایش داده می شود که در این بنر 10  فضای مساوی برای تبلیغ وجود دارد و همزمان لیستی از محصولات نمایش داده می شود و کاربر می تواند یکی از آن موارد را انتخاب نموده و بر روی آن کلیک نماید.
      ابعاد تبلیغ لیست محصولات، تصویری با ابعاد 256*256 است. حجم فایل بایستی زیر K60 باشد.



      راهنمای فعالسازی


      آسانک این امکان را به متقاضیان تبلیغات اپلیکیشنی می دهد که با ثبت نام در سایت و ایجاد حساب کاربری، نسبت به تعریف کمپین جدید اقدام نموده و تبلیغ خود را بر روی اپلیکیشن های موجود در زیرساخت آسانک نمایش دهند.



      تعرفه


      برای اطلاع از تعرفه ها، درخواست خود را با عنوان "تعرفه تبلیغات اپلیکیشنی" به همراه اطلاعات تماس، به آدرس  از این آدرس ایمیل در مقابل روبوت های اسپمر محافظت می شود. جهت مشاهده آن باید جاوااسکریپت فعال باشد.   ارسال نمائید.