آسانک بنابر نیاز کاربران خود، دو وب سرویس زیر در اختیار آنان قرار می دهد:

1- وب سرویس آسانک : در صورتیکه کاربری فعلی آسانک هستید و تمایل دارید شماره ثابت خود را بر روی سایر برنامه ها و پنل های خود فعال نمایید، می توانید از وب سرویس آسانک استفاده کنید.

2- وب سرویس نمایندگی: اگر تمایل به همکاری با آسانک داشته و می خواهید به عنوان نماینده آسانک، ارسال و دریافت پیامک با شماره ثابت را در اختیار مشتریان خود قرار دهید، می توانید از وب سرویس نمایندگی بهره مند شوید.


وب سرویس آسانکی

بسیاری از کاربران پنل آسانک تمایل دارند علاوه بر این پنل، سرویس ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت خود را بر روی سایر برنامه ها و پنل های تحت وب و تحت ویندوز نیز فعال نموده و از امکانات سرویس بهره مند شوند.
وب سرویس آسانک، یک محصول جدید بر روی پنل آسانک است و این امکان را به کاربران می دهد تا قابلیت ارسال و دریافت پیامک با شماره ثابت خود را بر روی سایر پنل ها و برنامه های خود فعال نمایند. به منظور تسهیل در کاربری سرویس، به محض ثبت درخواست برای وب سرویس آسانک، مستند فنی و نمونه کدهای مربوطه در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

امکانات و مزایای وب سرویس آسانک

  • ارسال و دریافت پیامک با شماره ثابت یکسان و پیش شماره 021 از طریق همگی پنل ها و برنامه های کاربردی سمت کاربر
  • قابلیت سازگاری وب سرویس آسانک با برنامه ها و پنل های تحت وب گوناگون
  • امنیت بالای وب سرویس
  • سرعت بالای ارسال پیامک
  • امکان بکارگیری وب سرویس آسانک برای برنامه های موبایل(mobile apps) مانند Android
  • امکان برقراری ارتباط با وب سرویس آسانک از طریق متدهای REST

در صورت تمایل به استفاده از وب سرویس ، فرم درخواست وب سرویس را دانلود نموده و ضمن تکمیل به همراه مدارک مورد نیاز که در انتهای فرم به آنها اشاره شده است برای آسانک ارسال نمائید.

وب سرویس نمایندگی

آسانک برای آن دسته از متقاضیانی که تمایل به همکاری با آسانک در قالب نمایندگی را دارند و یا ترافیک ارسالی بالایی دارند، وب سرویس نمایندگی را پیشنهاد می نماید.
با کمک این سرویس، نمایندگی ها این امکان را خواهند داشت که سرویس پیامک اینترنتی شماره ثابت(021) را در کنار سایر سرویس های خود، در سبد خدمات خود قرار دهند.
تفاوت اصلی این وب سرویس با وب سرویس آسانک در این است که این وب سرویس، محدودیت تعریف شماره ندارد و امکان پذیرش تعداد نامحدودی شماره بر روی آن وجود دارد.

امکانات و مزایای وب سرویس نمایندگی

  • ارسال و دریافت پیامک
  • قابلیت تعریف شماره ثابت به تعداد نامحدود
  • بررسی وضعیت پیامک های ارسال شده
  • بررسی اعتبار باقیمانده
  • ارسال نظیر به نظیر پیامک
  • سرعت بالای ارسال پیامک
  • امنیت بالای وب سرویس


پنل وب سرویس نمایندگی

به منظور سهولت و سرعت بیشتر در ارتباط با همکاران آسانک و بهره مندی از پشتیبانی آنها، آسانک پنل وب سرویس نمایندگی را در اختیار دارندگان این وب سرویس قرار می دهد. بدین ترتیب کاربران وب سرویس با داشتن یک حساب کاربری در این پنل، می توانند از خدمات زیر بهره مند گردند:

  • درخواست فعالسازی خط
  • خرید اعتبار پیامکی به صورت آنلاین
  • آگاهی از لیست مشتریان خود و خطوط فعال آنها
  • مشاهده پیشینه خرید و فاکتورها
  • پشتیبانی فنی و فروش از طریق ارسال تیکت
  • آگاهی از آخرین به روز رسانی ها و هشدارهای احتمالی
  • استفاده از فایل راهنمای به روز رسانی شده

در صورت تمایل به استفاده از وب سرویس ، فرم درخواست وب سرویس را دانلود نموده و ضمن تکمیل به همراه مدارک مورد نیاز که در انتهای فرم به آنها اشاره شده است برای آسانک ارسال نمائید.