آسانک برای آن دسته از متقاضیانی که تمایل به همکاری با آسانک در قالب نمایندگی را دارند و یا ترافیک ارسالی بالایی دارند، وب سرویس نمایندگی را پیشنهاد می نماید.
با کمک این سرویس، نمایندگی ها این امکان را خواهند داشت که سرویس پیامک اینترنتی شماره ثابت(021) را در کنار سایر سرویس های خود، در سبد خدمات خود قرار دهند.
تفاوت اصلی این وب سرویس با وب سرویس آسانک در این است که این وب سرویس، محدودیت تعریف شماره ندارد و امکان پذیرش تعداد نامحدودی شماره بر روی آن وجود دارد.
امکانات و مزایای وب سرویس نمایندگی
  • ارسال و دریافت پیامک
  • قابلیت تعریف شماره ثابت به تعداد نامحدود
  • بررسی وضعیت پیامک های ارسال شده
  • بررسی اعتبار باقیمانده
  • ارسال نظیر به نظیر پیامک
  • سرعت بالای ارسال پیامک
  • امنیت بالای وب سرویس
  • پنل وب سرویس نمایندگی
    به منظور سهولت و سرعت بیشتر در ارتباط با همکاران آسانک و بهره مندی از پشتیبانی آنها، آسانک پنل وب سرویس نمایندگی را در اختیار دارندگان این وب سرویس قرار می دهد. بدین ترتیب کاربران وب سرویس با داشتن یک حساب کاربری در این پنل، می توانند از خدمات زیر بهره مند گردند:
    • درخواست فعالسازی خط
    • خرید اعتبار پیامکی به صورت آنلاین
    • آگاهی از لیست مشتریان خود و خطوط فعال آنها
    • مشاهده پیشینه خرید و فاکتورها
    • پشتیبانی فنی و فروش از طریق ارسال تیکت
    • آگاهی از آخرین به روز رسانی ها و هشدارهای احتمالی
    • استفاده از فایل راهنمای به روز رسانی شده
    • در صورت تمایل به استفاده از وب سرویس ، فرم درخواست وب سرویس را دانلود نموده و ضمن تکمیل به همراه مدارک مورد نیاز که در انتهای فرم به آنها اشاره شده است برای آسانک ارسال نمائید.